pátek 13. dubna 2018

Testování kol Smraďavka


Ahoj cykloturisti, konečně je teplejší počasí a dá se jet v lehkém oblečení. Už jsem potkával hodně cyklistů v krátkém oblečení, ale to bylo předčasné. U děvčat to chápu. Už vyjely ty, co se přes zimu chodily opalovat a jezdit na trenažéru. Teď ukazují čokoládové tělo. Já jsem na zpáteční cestě přidal bundu a rukavice.

Z Otrokovic jsem vyjel proti větru a na štěstí vydržel až do večera. Tak jsem se domů vracel s větrem do zad. Na Smraďavku jsem jel nahlédnout, jak tam probíhá testovací akce pro cyklisty. Jedna firma tam půjčovala kola na otestování. Cyklisté se objednali a v určitou dobu si mohli zajezdit. Asi jsem tam přijel pozdě odpoledne a byl tam klid. Cestou jsem vyfotil zvířátka ve Starém Městě. Ze Smraďavky jsem jel do Buchlovic k zámku. Ihned u brány mně slečna hlásila, že dovnitř s kolem nesmím. Já jsem to však v úmyslu neměl. Dále jsem pokračoval na Velehrad. Zde jsem se zastavil v kostele a bylo v něm hodně zima. Tak jsem spěchal ven do tepla. Z Velehradu jsem jel přímo domů.
 Dnes byl v Otrokovicích sraz motorkářů. Sjely se jich stovky.

Ujel jsem 69 km v jarním větrném počasí.

07.04.2018

Karel





Žádné komentáře:

Okomentovat