sobota 21. dubna 2018

Chleba a pivo


Ahoj cykloturisti, konečně je v lese sucho a můžu jet lesem na chleba do Topolné. Jako vždy udělám první fotky na poutním místě Svata voda u Malenovic. Pak už prudké stoupání terénem na kopec. Letos jsem to velmi lehce vyjel. Je to tím, že jsem o 7 kg lehčí než minulý rok.

Nad Topolnou pracují lidé na poli. Sadíja erteple. Rychlý sjezd a jsem v hospodě. Je to ta hospoda, o které jsem před měsícem psal, když se zde otvíral domácí pivovar. Chtěl jsem si koupit pivo v pet flašce. Paní mně to na počkání načepovala. Já jsem předpokládal, že to mají připravené s delší trvanlivostí. Pivo si zde nemůžu dát. V Napajedlích stává policistka na cyklostezce. Pak jsem zašel do varny a pokecal s majitelem. No a teď koupit dobrý chleba.

Domů jsem jel kolem jezer a po cyklostezce podél řeky Moravy. V Napajedlích jsem si koupil domácí šunku z Korytné. Po příjezdu domů jsem uviděl souseda a ukázal mu pivo. Velmi mu chutnalo a chtěl jej koupit. Já jsem jej měl na večeři. Všechno to bylo moc dobré a snědl jsem víc chleba než jsem měl v plánu. Tak jsem si musel v sobotu ráno zaběhnout na rohlíky.

Ujel jsem 36 v hezkém počasí.

20.04.2018

Karel



 Otevření pivovaru :

Žádné komentáře:

Okomentovat