pátek 28. září 2018

Malý výlet do lužního lesa Trnovec


Ahoj cykloturisti, zítra je státní svátek a já potřebuji velký chleba, abych vydržel bez vaření do pondělí. Proto jedu z práce přes les do Topolné koupit můj oblíbený chleba. Vyjíždím v krátkých kalhotách a dlouhém rukávu. Odhadl jsem to dobře. S tímto oblečením jsem dojel až domů. Ráno bylo 5C a nevěděl jsem, jak bude vzduch teplý. Naštěstí vyšlo slunce a krásně hřálo.

V Topolné jsem měl štěstí. Chleba byl přesto, že jsou ve vesnici hody a všechno bývá vykoupené. Protože je hezky, tak jedu do Jarošova do domácího pivovaru. Bylo by škoda v tak hezkém počasí jet přímo domů. V Jarošově jsem vyfotil dýně a cyklostezku plnou dopravních značek. V pivovaře se mnou slečna laškuje, že když přijedu zítra, tak dostanu zadarmo. No nevěřím tomu. Zajímavý je plakát o pivním festivalu. Třeba by bylo příjemné poslechnout si nějakou hudbu.

Z Jarošova jedu do lužního lesa Trnovec. O tomto místě jsem vám ještě nepsal. Asi si sem udělám někdy výlet v sobotu a podrobněji to projedu a vyfotím. Je to krásné klidné místo podél řeky Moravy se slepými rameny. Cestou podle řeky jsem přijel do zahradnictví. Nechal jsem se zlákat lepší cestou. Nebyl to však problém. Kousek jsem se prošel po poli podél plotu. Na řece Moravě trénovali mladí sportovci. Udělal jsem několik fotek, ale bylo to proti zacházejícímu slunci a nepovedly se.

Ujel jsem 45 km za hezkého dne.

27.09.2018

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat