neděle 5. března 2017

Výlet ve větru - Žeranovice



Ahoj cykloturisti, od rána fouká velmi silný vítr a svítí hezké slunce. První si plánuji cestu směrem po větru a domů lesem, ale když musím zavřít prosklený balkón, tak se rozhoduji pro bezpečnější trasu. Nemůžu jet lesem, kde padají stromy a větve. Nakonec volím trasu podél potoka po obyčejných cestách.

Na první fotce vidíte cestu, na které jsem se nedávno hodně ušpinil. Teď už je to jasné. V podkladu cesty je nějaká látka připomínající cement. Proto jsem byl tak hrozně špinavý. Na dalších fotkách vidíte, jak kvetou kočičky, přesto, že jsou rybníky zamrzlé. V Žeranovicích jsem jel k lesnímu rybníku a pak kolem kostela domů. To už jsem nejel s větrem do zad, ale proti němu. Musel jsem si všechno pozapínat, aby mě neprofoukl. Občas to se mnou dobře cloumalo.

Ujel jsem 31 km, ve velmi silném větru.

04.03.2017

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat