pondělí 17. dubna 2017

Chleba na Velikonoce



Ahoj cykloturisti, máme před sebou čtyři dny volna a já si musím koupit chleba. Já přes svátky nevařím a do supermarketu nechodím. Rozhodl jsem se jet na nákup ve středu. Na čtvrtek je špatná předpověď počasí a já bych po mokrém poli neprojel. Také bych riskoval, že přijedu do pekařství a bude vyprodáno.

Po práci jsem vyjel jenom v dresu k Svaté vodě, ale na kopci ve větru jsem si oblékl kabátek. Pak už stále foukal ledový vítr. V pekařství jsem koupil krásný velký chleba a dnes je Velikonoční pondělí a já jej budu dojídat. Vyšlo to úplně přesně. Proto jsem si koupil na středu rohlíky a Gothajský salám. Ten salám nebyl moc dobrý. Byl hodně ochucený papriku. U jezera byli rybáři a chytali ryby. Já bych tam v tak studeném větru neseděl.

Na Moravě trénovali veslaři. Myslím si, že na vodě bylo chladno, ale oni hodně dřou a zahřejí se. Otrokovice mají výborný veslařský klub.

Místa na fotkách už dobře znáte z mých výletů.

Ujel jsem 36 km.

12.04.2017

Karel


 

Žádné komentáře:

Okomentovat