pondělí 19. dubna 2010

Velikonoční sobota

Ahoj cykloturisti, konečně se nám udělalo hezky a já můžu vyrazit k vodě. Rozhodl jsem se navštívit jezero za Spytihněví. Chtěl jsem vědět, kolik se tam už opaluje naturistů. Nebudu vás napínat, žádný. Vyjíždím podél Dřevnice a mám pro vás hádanku. Kolik je hodin na slunečních hodinách? Minulý rok mě říkal majitel, že to nechá zase hezky nakreslit. Fotku starých hodin jsem vám už dávno poslal.

Průjezd po cyklostezce do Napajedel a po nábřeží je hrůza. Cyklostezka je nádherná, ale její šířka je nedostačující. Projíždějí zde až desetičlenné skupinky bruslařů. K tomu cyklisti a rodiny s dětmi. Děti jsou na mini kolech a bruslích nevyzpytatelné. Udělají jakýkoliv manévr a rodiče se o ně nestarají. Oni považují za samozřejmost, že nikdo dítě nepřejede. Bruslařům dokonce nevadí ani dlažba přes město. Jen klopýtají a nevíte, co to s nimi udělá. Pokud jste hobby cyklista, tak se vraťte na cestu. Zde můžete rychlou jízdou způsobit neštěstí. Přiznám se, že jsem se těšil, až opustím cyklotrasu a pojedu obyčejnými cestami do kopců.

U jezera bylo nádherně a počty zaparkovaných aut naznačovaly, že rybářská sezóna začala. Občerstvovací místo i WC bylo zatím prázdné. Co říkáte na takové opravdické WC? O kousek dál jsem měl štěstí na rybářský úlovek. I ryba měla štěstí. Rybář byl hodný a vrátil ji do vody. Měla asi 40 cm. Jak vidíte, tak travnaté pláže jsou zase připraveny na letní návštěvníky.

Už jsem vám dlouho neposlal fotku těch divných ptáků co neléců. Jak sa u nás říká. Zato místo s koníkama určitě poznáte.

Ujel jsem 28 km za krásného slunečného počasí.

03.04.2010
Karel


Žádné komentáře:

Okomentovat