pondělí 19. dubna 2010

Sraz motorkářů

Ahoj cykloturisti, dnes měli ve Zlíně v 13 hod sraz motorkáři. Já jsem se je rozhodl navštívit v místě jejich cíle na ranči v Kostelanech. Celé ráno bylo hezky, ale odpoledne se zatáhlo a když jsem se převlékl na cestu, tak začalo pršet. Oblékl jsem si domácí šaty, ale za chvíli přestalo pršet a já jsem to nevydržel a vyrazil jsem na cestu. Už na konci Otrokovic začalo lehce pršet a s tím jsem už musel vydržet až do konce výletu. Ve stoupání od Tabarek začalo hodně pršet a já jsem musel již po několikáté využít přístřešek pro turisty, abych si oblékl pláštěnku. Je to zvláštní proč mně ten déšť vždy zastihne u tohoto přístřešku. Jsem rád, že zde je.

Na ranči se zásluhou špatného počasí účastníci rozjížděli domů. Stánkaři měli dnes smůlu. Myslím si, že nic neprodali. Nealkoholické pivo se podávalo zadarmo. Vyfotil jsem několik motocyklů a podíval se na velmi krátký závod v hodu špalkem. Bylo málo zájemců. Ze Zlína vyjelo asi 200 motorkářů.

Domů jsem vyrazil v pláštěnce přesto, že už nepršelo. Moje pláštěnka krásně září žlutou barvou a věděl jsem, že mě motorkáři v lese uvidí. Slyšel jsem, jak si navzájem říkali, že musí jet opatrně. Cesta byla mokrá a občas je na ní i bláto. Jezdili ve skupinkách a lesem se ozývalo dunění motorů.

Domů jsem dojel suchý, ale přesto jsem vzal pláštěnku do vany. Měl jsem zastříkaná záda. Zmoknout při teplotě 8 C je špatné. Musím si dát horký čaj s Rumem, abych prohřál tělo.

Ujeto 30 km v dešti.

10.04.2010


Žádné komentáře:

Okomentovat