pondělí 19. dubna 2010

Slané tyčinky

Ahoj cykloturisti, už delší dobu hledám příležitost jak zajet do pekárny ve Zlíně. Mám rád hospodské tyčinky. Žádné ze supermarketu, ale staré poctivé tlusté tyčky. Ani by jste nevěřili, že vás můžou zachránit od hladu. Stačí mít jednu Majku a tyčky a vydržíte. Dnes je pátek a já jsem jel vyjímečně do práce. Cestou jsem předjel spolupracovníka a v práci jsem se dozvěděl, jak vypadám na kole. Je to hrůza. Jsem jako starý, nemocný důchodce, který jede ulehnout na hřbitov.

Po práci jsem vyrazil do Zlína a do pekárny jsem přijel 30 minut před zavíračků. První co mě napadlo, bylo, že jsem se vrátil do dob komunismu. Prázdné regály a na dotaz jestli mají nějaké spálené tyčinky. Nemáme. Já jsem se bránil a dostal jsem je. Dokonce jsem ukázal které se mně líbí.

Po návštěvě pekárny jsem se vydal ke Zboženským rybníkům. Je zde hezky a spousta cyklistů tuto projížďku miluje. Také jsem zde potkal hodně maminek s kočárky. Asi vzpomínaly na krásné chvíle zde strávené. První rybník je částečně vypuštěný a je vidět jak je hluboký. Hlavně na přepouštěcím stavidle. U druhého rybníka jsem se zastavil a zkusil posezeni na zahrádce. Dnes jsem se musel občerstvit z vlastních zásob. Během svačiny jsem pozoroval projíždějící cyklisty. Už většinou odložili zimní oblečení a bez povšimnutí míjeli hezká místa ve vidině poctivého tréninku. Také kolem prosvištěla cyklistka na celoodpruženém biku. Ta mu, ale dávala zabrat. Měla jen tričko a kraťásky. Muselo ji být v té rychlosti zima. U posledního rybníka jsem potkal hodného velkého psa.

Od rybníka jsem se vydal do krásně vonícího lesa. Již dlouho jsem se neprojel lesem. Je to prostě nádhera. Pokud můžete, tak si zajeďte do lesa. Když jsem vyjel na Hostišovou, tak jsem si musel dát čepku. Byl hrozně silný ledový vítr. Během odpoledne se hodně ochladilo. Myslím si, že vítr přižene špatné počasí. Kolem vesnice se začíná hodně stavět. Jsou to domky umístěné na místech s hezkým výhledem. Nabízí se tam stavební pozemky. Na poslední fotce vidíte, jak se mně podařilo vyfotit v zákrytu kostel a hrad v Malenovicích.

Ujel jsem 31 km.

26.03.2010
Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat