neděle 16. září 2018

TFA - Salaš 2018


Ahoj cykloturisti, dnes se na Salaši konají hasičské závody. Já jsem se rozhodl, že tam pojedu přes Bunč. Mohl bych jet po cyklostezce do Hradiště a na Velehrad. Jenže já nemám rád plné cyklostezky lidí. Tak raději vyšlapu lesem na kopec a sjedu k rozhledně. Je to trošku divné psát, že sjedu k rozhledně. Obvykle bývá rozhledna na kopci. Tato rozhledna ve tvaru hasáku ani moc velký rozhled nemá. Jenom do údolí směrem k Javořině.

Během jízdy na kopec jsem se zapotil a toho jsem se už nezbavil. Když jsem přijel na místo závodu, tak jsem běhal vedle závodnic a fotil je. Tak jsem se zapotil opět. To moje pocení nebylo nic, proti tom co prožívaly holky v hasičském oblečení. K tomu měly na zádech láhev s kyslíkem. Já jsem kolem nich pobíhal v lehkém oblečení. Už když jsem přijel, tak mě přivítal komentátor a během závodu mě chválil, jak poctivě běhám a navrhl, aby mně pořadatelé dali pivo zadarmo. To jsem odmítl, když jezdím na kole tak nepiji alkohol.

Fotil jsem závod žen a začátek mužů. Pak jsem se rozhodl, že pojedu dál. Chtěl jsem se projet přes Velehrad na Vlčák. Na Velehradě se však ukázalo, že se blíží bouřka a bylo rozumné jet domů po cyklostezce. Bouřka za mnou nepřišla, ale tam kde jsem chtěl jet zapršelo.

Závod to byl velmi náročný. Opravdu extrémní teplotní podmínky. K tomu těžký vzduch. Myslím si, že je to dobrá příprava do opravdového požáru, kde jsou určitě horší podmínky. Zjistil jsem, že dva kanystry vážily celkem 40 kg a figurína 85 kg. Děvčata při běhu velmi těžce dýchala. Když stoupala po schodišti na rozhlednu, tak je jistil člověk, který běžel s nimi pro případ, že by se naklonily přes zábradlí.

Ujel jsem 60 km za velmi teplého počasí.

28.07.2018

Karel







Žádné komentáře:

Okomentovat