neděle 16. března 2014

Zmoklá Topolná



Ahoj cykloturisti, už dlouho jsem nebyl na chleba v Topolné. V poslední době jsem pracoval od rána do večera a neměl jsem čas jezdit na kole po práci. 

Ráno mrzlo a jel jsem po jinovatce. Tak se stalo, že jsem si obalil pláště blátem a jinovatkou. Odpoledne se teplota vyšplhala na +6C a začalo lehce poprchat. Já jsem se přesto rozhodl vyrazit na cestu. První část byla lesem a vyzkoušel jsem, jak nové pláště zabírají v mokrém terénu. Byl jsem spokojen. Všechno jsem vyšlapal. Pak přišla na řadu jízda po poli. Zde už neměl vzorek žádný význam. Kola se obalila blátem a byla to jízda, jak se říká o držku. Naštěstí jsem nespadl a dojel jsem do vesnice v pořádku. Kdybych zde spadl, tak nevím kdy by mě někdo našel. 

V pekařství mají na zemi bílou dlažbu a bylo na ní dobře vidět, kde všude jsem už šlápnul. Při sjezdu přes vesnici to bylo ještě lepší. Z kol mě odlétávaly velké kusy bláta. Paní prodavačka vyhodnotila můj stav dobře. Ani se jí nezdálo, že jsem mokrý. To jsem cítil jenom já, protože jsem jel bez pláštěnky. Do kopce jsem se potil a nemělo smysl si obléci pláštěnku. Nejvíce jsem měl mokrá záda, jak mně tekla voda po přilbě za krk. Na cestu podél řeky Moravy jsem si oblékl pláštěnku a brzo jsem se pod ní zapařil a bylo mně teplo.

Domů jsem přijel promočený a čaj s Rumem jsem si zasloužil.

Ujel jsem 35 km. Asi 20 v dešti.

03.03.2014

Karel



Žádné komentáře:

Okomentovat