neděle 16. března 2014

Velehrad 2014-02-23



Ahoj cykloturisti, venku je hezky a já jsem se rozhodl pro svoji první letošní cestu na Velehrad. Minulý rok jsem jel místy po ledě v zimním oblečení. Letos pojedu jen v kabátku.

Do Starého města jsem vyjel podél Baťova kanálu po cyklostezce. Už tam začal cyklistický ruch. Před Velehradem jsem dohnal běžce. Když jsem fotil, tak mě vždy předběhl. Do kostela jsem přijel na začátek mše. Snažil jsem se chovat tiše, abych nerušil věřící. Jen jsem si vzal nové prospekty na čtení.

Od kostela jsem se vydal na Salaš. Zde v horském údolí už nebylo tak teplo jako podél kanálu. První zastávku jsem si udělal u památníku válečných obětí. Lidé zde zemřeli na konci války. Pak jsem se vydal ke studánce Lví hlavy. Byli zde dva cyklisté a připravovali si jídlo do ešusu. Asi si vařili čaj. Dále jsem vystoupal k památníku partizánské skupiny Olga a byl jsem na Bunči. U chaty bylo málo turistů a tak jsem zašel i na terasu. Po chvilce přijela cyklistka, s kterou jsem se viděl ve Velehradě. Sama mně nabídla udělat fotku. Tak mám svoji fotku na památku.

Z Bunče se do Otrokovic klesá 20 km a raději jsem si dal bundu, abych neprochladl. Toto jarní počasí je velmi zákeřné. Máme pocit tepla, ale vzduch je studený a intenzivně ochlazuje zapocené části těla.
Udělal jsem si výlet za krásného počasí. Byl silný vítr od severu. Tuto trasu jezdívám obvykle v létě. Letošní zima je však teplá a přeje cyklistice.

Ujeto 59 km.

23.02.2014

Karel


http://parta-svih.rajce.net/2014-02-23-velehrad-2014-02





Žádné komentáře:

Okomentovat