pondělí 2. srpna 2010

Buchlovské kopce 31.7.2010

Pravidelné sobotní vyjížďky se zúčastnil po delší době Igor, Boris a já. Tušil jsem , že Igor je " v laufu", neboť strašně zhubnul (-10 kg) a také neustále trénuje. Ovšem jeho výkonnost je skutečně o 2 třídy výš než nás normálních smrtelníků.

Zážitky z vyjžďky nejlépe vystihl ve svém hodnotícím mailu Boris, zde je jeho svědectví : " včerejší švih byl výtečný, je vždy lepší jet ve větší skupině.Bohužel má výkonnost nebyla dobrá (na Tesáku jsem byl v lepší pohodě), v závěru mě ještě chytla záda a měl jsem co dělat, abych to nějak rozumně dotáhl do konce, cítil jsem i těch dvacet km navíc, co jsem jel na vlak. Igor je o několik tříd nade mnou, jede fakt famózně. Přijel jsem úplně zničený a dnes nemohu ani chodit. Su rád, že se nám vyhnuly technické defekty, ale překvapilo mě hrubé chování některých účastníků silničního provozu...."

Můj dojem je pak podobný, chtěl bych ale zmínit skutečně perfektní silničářský zážitek z průjezdu Buchlovskými horami po hlavní sinici, kdy povrch cesty je ze skutečně kvalitního asfaltu a kolem je nádherná příroda. Bohužel aut jezdilo až  příliš , ale naštěstí je šířka vozovky dostatečná, takže žádné kolize nehrozí. Zcela nepochopitelné bylo chvání řidiče snad Peugotu před Litenčicemi. ten debil začal předjíždět v našem protisměru před ním jedoucí auto na  silnici široké max. 6 m , takže nás s Borisem lízal levým zrcátkem, já jsem ho zaregistroval skutečně  až byl na mé úrovni, bylo to naprosto nečekané, neboť se vyřítil zpoza vrcholu kopce a hnal si  to na  naší straně šílenou rychlostí.

Druhý případ nastal  při výjezdu z Kroměříže na cestě do Kotejed, zde se proti nám vyřítil opět další debil, tentokráte s Feldou. Tento magor předjížděl přes plnou čáru v zátáčce a v místě kde jej již obec a tedy rechlost 50 km/hod. ( za přejezdem kolejí ).  Bylo slyšet jen kvičení gum jeho vozu, neboť tu zatáčku projížděl již na hranici jejich adhéze, moc nechybělo a utrhl se přímo na nás, Ve finále bylo vidět že jede víceméně po dvou kolech....... Boris projevil názor se kterým nelze než souhlasit, takovýto debilové si zasloží dlažební kostku do čelního skla a navždy odebrat řidičák. Stále více jako pravidelný účastník silničního provozu ( najeto  více jak 1 mil. km bez nehody) dospívám k názoru, že vydání řidičáku by mělo by podmíněno zvládnutím psychotestů, jsem přesvědčen, že většina podobných magorů by  tak nikdy řidičák nemohla dostat.

A ještě poslední poznámka k Borisově výkonnosti, už při vyjížďce na Tesák se ukázalo, že se hrozně zlepšil, tentokrát nám v pohodě stačil a nakonec měl ještě tolik sil, že mě přešpurtoval na ceduli Otrokovice, když už se zdálo, že  ve špurtu odpadl. No snad nám prozradí " co zobe "..



Žádné komentáře:

Okomentovat