neděle 25. června 2017

Sportovní den



Ahoj cykloturisti, dnešní den je v Otrokovicích zasvěcený sportu. Koná se zde slavný triatlon. Sjeli se k nám sportovci ze širokého okolí, ale i ze zahraničí. Na místě závodu jsem slyšel několik cizích jazyků povzbuzovat závodníky. Myslím si, že tento sport je velmi náročný a stačí i menší varianty na to aby si sportovec obohatil svůj život. Velká verze triatlonu už připomíná profesionální sport. Je třeba vykonávat velké sportovní dávky a k tomu je už potřebná lékařská péče a užívání správné stravy.

Na závody jsem jel odpoledne a slunce hodně hřálo. Tím to měli závodníci horší. To platilo i pro diváky a myslím si, že se jich hodně na slunci spálilo. Naštěstí je zde koupaliště a diváci se mohli ochladit ve vodě. Udělal jsem hodně fotek, ale byly to většinou fotky z blízka. Čekal jsem zde na kamarády a fotil jsem raději více. Je vyšší pravděpodobnost, že budu úspěšný. Doma jsem to prohlédl a nikoho známého jsem nevyfotil. Tak jsem udělal jen lehký výběr. Například jak držím v ruce meloun. Jeden chlapec mě požádal, abych mu jej podržel. Potřeboval si na chvíli odskočit. Melou měl připravený pro svoji kamarádku. On už měl svoji část závodu za sebou a byl moc spokojený. Tak vidíte na fotkách předání melounu kamarádce. Hodně jsem byl překvapený, když jsem uviděl závodníka na vozíčku. Myslím si, že si zaslouží aby bylo vidět s jakým nasazením bojuje. Je to velký bojovník. Cvakl jsem fotku při zemi a vyšlo to. Později jsem jel do Tlumačova a zde jsem vyfotil občerstvovací stanici a zatáčku. Udělal jsem fotky, jak sportovci toto místo proběhnou. Byl to těžký závod a snad ta píchnutá galuska není obrazem toho, jak někteří dopadli.

Abych měl také nějaký sportovní výkon, tak jsem se rozhodl zajet do Rymic k větrnému mlýnu. Cestou jsem v maličké obci Alexovice. Potkal asi padesát motorkářů. Jeli vedle sebe a byl jsem rád, že mně zůstalo místo na silnici. Byli to takoví pohodáři. Tato obec má z obou stran značku slepá ulice, ale dá se projet. V budoucnu zde povede dálnice do Zlína. Když jsem přijel k větrnému mlýnu, tak jsem svoji cestu prodloužil na kopec k TV vysílači. Byla to varianta, kdy musím jet na závěr po hliněné polní cestě. Po včerejším vydatném dešti jsem očekával mokrou zem, ale vše bylo suché.

U vysílače jsem udělal fotky okolí. Hlavně kostel ve vesnici. No a hlavně si porovnat jak měří můj tachometr nadmořskou výšku. Myslím si, že je to dobré. Záleží na tlaku a tak přesnost kolísá.

Domů jsem vyrazil s větrem v zádech a za hodinu jsem byl doma. Na zpáteční cestě jsem stále v okolí Tlumačova potkával závodníky. Většinou měli ve tváři utrpení, ale jedna slečna svítila spokojeností. Měl jsem z toho zvláštní pocit. Hned se mně lépe šlapalo. Jako by mně dala energii. Myslím si, že každý člověk dostane vnitřní náboj a ten dokáže do svého okolí šířit. Mít takovou životní partnerku musí být velké štěstí.

Ujel jsem 58 km za větrného a teplého počasí.

24.06.2017

Karel

Fotky z triatlonu :


Fotky z cesty :




Žádné komentáře:

Okomentovat