pondělí 28. března 2016

Ranč Kostelany



Ahoj cykloturisti, venku je krásně slunečno, ale fouká silný jižní vítr. Proto se vydávám po cyklostezce do Kroměříže. S větrem do zad mně to dobře jede. Blížím se rychlosti 30 km/hod. Na cyklostezce je hodně rušno. Bruslaři, maminky s kočárky a také už potkávám navoněné cyklistky. Když ji minu, ještě dlouho za ní zůstane zápach drogérie.

Směrem na Zdounky jezdím po polní cestě. Po hlavní silnici se bojím jezdit. Je to tam hodně nebezpečné. U Jarohněvic jsem nabral směr domů. To znamená do kopce a proti větru. Je to dlouhé stoupání až do Kostelan. Krajina je zde hodně členitá a cesta nekvalitní. Přesto proti mně každou chvíli sjížděli cyklisté silničáři a užívali si sjezdu.

Dnes mě nejvíce potěšil obrázek zajíce u mysliveckého sdružení. Mají tam v lese chatu. Občas jsem zastavil a díval se do okolí. Snad už všude jsem byl, ale přesto jsem hádal co to je tam v dálce. Po dnešku mám další námět na výlet. Jedná se o místo, kde jsem už byl, ale neobjevil jsem místní zajímavost.

U ranče v Kostelanech bylo málo lidí. Jen děti si užívaly her. Na ploše s atrapami westernového městečka nikdo nebyl. Jen na kopci vyrostla malá rozhledna. Jinak je všechno staré a větrem ošlehané. Pak už jsem jel lesem do Žlutav. V lese nefoukalo a jelo se tam dobře.

Ujel jsem 45 km za hezkého počasí s větrem.

28.03.2016

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat