sobota 19. března 2016

Slepá cesta



Ahoj cykloturisti, od rána je zatažené počasí, ale nefouká a není zima. Proti minulému týdnu je venku dobře. Na cestu si poprvé v letošním roce neberu kompletní větru odolné oblečení. Přesto jsem si do kapsy dal bundu.

Za Záhnašovicemi jsem objevil novou polní cestu. Je to poblíž připravované výstavby dálničního přivaděče do Zlína. Jel jsem po ní asi kilometr a nepochopil jsem proč zde někdo tak kvalitní cestu postavil. Možná bude nějak sloužit při stavbě. Cesta skončila v poli a jel jsem po polní cestě. Bylo to romantické pozorovat na poli velké skupinky srnek. Po cestě jsem dojel do Žeranovic podél bývalého větrného mlýna. Za obcí jsem vyjel serpentiny a znovu vjel na polní cestu. Jel jsem k vysílači. Je zde pěkný rozhled do okolí. Bylo to pro mě přínosné. Objevil jsem dvě věci, které musím brzo navštívit.

Domů jsem se vydal podél potoka vedoucího do Dřevnice. Spíš po přilehlých cestách. Na zpáteční cestě mně začalo být zima a oblékl jsem si bundu. Na teploměru bylo 6C.

Na fotce vidíte fotku měsíce dvěma různými nastaveními fotoaparátu.

Ujel jsem 36 km.

19.03.2016

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat