neděle 20. července 2014

Rozhledna Radošov



Ahoj cykloturisti, v květnu jsem vás informoval o stavbě rozhledny Radošov poblíž Veselí nad Moravou. Dnes jsem se rozhodl zajet podívat, jak nová rozhledna vypadá.

Vyjel jsem po 13 hodině a venku bylo hodně teplo. Mělo to však pro mě výhodu. Na cyklostezkách nebyli cyklisté a bruslaři. Jel jsem podél kanálu do Hradiště a potom do Kostelan. Tam se projede lesem k štěrkovišti. Dnes se tam opalovalo hodně lidí a na příjezdové cestě od vesnice parkovalo hodně aut. Poblíž jezera jsem viděl zkolabovat cyklistku. Ihned se tam o ní nějaká skupinka lidí postarala. Asi byla dlouho na slunci.

Já jsem nejel až do Veselí, ale odbočil jsem v Milokošti.  Je to hezká zkratka po JZD cestách a vyhnu se frekventovanému městu. Tak jsem se blížil k rozhledně dlouho po polních cestách. Zrovna byly tmavé mraky a fotky jsem nedělal. První fotku jsem udělal až ve stoupání k rozhledně. U rozhledny byla skupinka cykloturistů a navzájem jsme si udělali fotky. Pak jsem jim ještě vysvětlil moji zkratku po polních cestách. Po prohlídce rozhledny jsem ještě zajel na návštěvu do Tasova a pak stejnou trasou kolem rozhledny domů.

Z rozhledny je hezky vidět do okolí. Je to rozhledna umístěná uprostřed rovinaté oblasti a pozorovatel zde vzhlíží k okolním kopcům. Je to takový rozhled ze dna hrnce. Přesto je to krásné místo a je toho hodně vidět. Tato rozhledna má svůj význam pro turistiku a plní svůj účel. Její tvar je pohár vína a vyjadřuje sepětí zdejšího kraje s vinařstvím.

Ujel jsem 96 km za velmi teplého počasí. Ve vzduchu bylo hodně prachu.  Nejvíce poblíž kombajnu na poli.

19.07.2014

Karel


Fotky :


Odkaz na članek z doby stavby :


Odkaz na první fotky :




Žádné komentáře:

Okomentovat