neděle 13. července 2014

Oceněný Gin



Ahoj cykloturisti, přes zimu jsem něco vypil a něco rozdal ze svých zásob alkoholu. Teď jsem se podíval, co mají v Boršicích nového a rozhodl jsem se zajet koupit nový produkt Gin. Za tento produkt dostali ocenění Eye for Spirit.

Ráno bylo chladno a vyjel jsem v kompletně dlouhém oblečení, ale už po pár kilometrech jsem si svlékal dlouhé kalhoty. Slunce začalo hřát, ale vzduch byl stále studený. Dlouhý rukáv jsem si svlékl až na zpáteční cestě. Na to, že je léto ve svém vrcholu, je studené počasí. Na cyklostezce podél Baťova kanálu to bylo utrpení. Jely zde různé skupinky cyklistů a musel jsem dávat pozor na to, co udělají. Občas to bylo i nebezpečné. Ti lidé vůbec nemyslí na to, že jsou na dopravní komunikaci. Já jsem chtěl udržovat rychlost nad 25 km/hod, ale nešlo to. Neustálé brždění a rozjíždění při dojetí skupinky. Když jich bylo moc, tak jsem se musel zařadit mezi ně a postupně je předjíždět.

Až za Uherským Hradištěm jsem si oddechl. Najel jsem na cyklostezku k letišti. Měl jsem štěstí, že to bylo průjezdné. Nikde jsem si nevšiml, že je cyklostezka ve výstavbě. Někdo se rozhodl nahradit starý povrch za nový betonový. Bude se po tom dobře jezdit lidem do práce v bývalé firmě Let Kunovice. Předpokládám, že nahradí i velmi starý most přes řeku Olšavu.

Za Kunovicemi jsem najel na hlavní cestu do Hluku a byl jsem překvapen, jak je hustý provoz. Asi hodně lidí jede na Slovensko. V Boršicích jsem nakoupil a dobře zabalil flašky do bublinek. Dozvěděl jsem se z jakých bylinek je nový Gin složený. Je to zajímavý produkt na našem trhu. 

Obvykle si na zpáteční cestě udělám přestávku u kapličky na cyklistickém odpočívadle. Dnes jsem neměl hlad ani žízeň. Tak jsem svačinu a pití dovezl zpět domů. Celou trasu jsem odjel bez jídla. Bylo to, ale tím, že jsem si dnes před cestou dal dva dalamánky se sýrem a dobře jsem se najedl. Trasy do 100 km lze opravdu odjet bez svačiny. Kopec za Hlukem jsem zvládl v pohodě. Byl jsem zvědavý, jak se mně bude šlapat s naloženými taškami. Karbonový rám není dělaný na vození nákladu na nosiči. Teď však mám ocelový nosič a je to lepší než hliníkový. Ten hliníkový nosič byl hodně měkký a kolo se při jízdě rozkmitávalo, až se stávalo neřídítelným. Teď vím, že si můžu dovolit jet z kopce rychlostí do 50 km/hod. Je však nešikovné, že nemůžu jet ve stoje do kopce. Napřed jsem to zkusil se zapnutým pružéním vidlice a to bylo neřídítelné. Když jsem pružéní vypnul, tak se to zlepšilo, ale nedá se s tím jezdit. Tento rám od firmy Author je na cykloturistiku nevhodný. Budu si muset koupit Duratec s pořádným tuhým rámem.

Cestou domů jsem se zastavil u přístavu v Hradišti. Bylo tam několik kotvících lodí. Lidé si užívají prázdnin. Po chvilce mně předjel pán a paní na dobře vybavených horských kolech. Paní mě tak nešikovně předjela, že mně málem olízla přední kolo. Měl jsem co dělat, abych to ubrzdil a ona mohla projet. Pak jsem se za ně pověsil a udržoval jejich rychlost pod 30 km/hod. Byla to pro mě dřina, když jsme vyjížděli z jednotlivých podjezdů. Já jsem měl vždy časovou prodlevu, než jsem dokázal těžké kolo na tuto rychlost rozjet. Oni na lehkých kolech byli rychlejší. Přesto se mě nezbavili a jel jsem jako jejich stín až do Napajedel. Domů jsem přijel brzo odpoledne a v pohodě.
Na fotkách je vidět, že už nemají hranaté láhve, ale kulaté. Také na nich mají odlité své logo, aby nešlo jejich zboží napodobit. Na ukázku přikládám i hranatou láhev.

Ujel jsem 82 km za teplého počasí.

12.07.2014

Karel

Fotky :


 Firma Žufánek :




Žádné komentáře:

Okomentovat