úterý 10. července 2012

Zlacká studánka


Ahoj cykloturisti, odpoledne jsem chtěl vyrazit na 100 km dlouhý výlet, ale přišly těžké mraky a čekal jsem, co z toho bude. Nebylo nic. Ani kapka nespadla. Bylo už hodně pozdě a tak jsem se rozhodl zajet na Velehrad. Chtěl jsem se podívat, jak dokončili úpravy proti předminulému týdnu. 

Na Velehradě už bylo všechno hezké a dokonce nebylo ani poznat, že tam minulý týden proběhly oslavy. Na první fotce vidíte, že věž kostela pomalu padá. Nebo mám křivé ruky. Nápad se Zlackou studánkou jsem dostal. Když jsem si uvědomil, že hodně z vás teď jezdí na kole a má žízeň. Je dobré vědět, kde teče voda. O studánce jsem našel i povídačku :


Když si to přečtete, tak si uvědomíte, že do všeckých průserů chlapy strčíja ženské. Pořád nemajů dost. Našel jsem i jiné vysvětlení názvu studánky, ale toto stačí. Voda tam tekla v dosti silném proudu. Na Bunč jsem vyjel v pohodě a pak jsem se spustil do Kostelan. Za rančem jsem zažil překvapení. Silničáři postříkali cestu asfaltem a na to nasypali drť. Pro cyklisty je to na rozbití huby. To samé máme před Kurovicemi. Nebezpečné je to v tom, že auta odtlačí drť na krajnici do hromádek a když to toho vjede cyklista předním kolem, tak nemá moc šancí se vyhnout pádu. U Moravy před Otrokovicemi jsem viděl vodáky, jak přenášejí své plavidlo. Je zde neprůjezdný jez. Vedle se už, ale staví zdymadlo. Spíš opravuje, to co Baťa začal. Bylo to hodně roků pod hlínou.

Úplně na konec vidíte, jak doplňuji energii po výletě. Doktorom o zdravé stravě nic nevěřte. Stejně umřete.

Ujel jsem 57 km, za zamračeného počasí.

09.07.2012

Karel








Žádné komentáře:

Okomentovat