sobota 7. července 2012

Bikemaraton Drásal 2012


Ahoj cykloturisti, je krásné horké počasí a v Holešově se koná Bikemaraton Drásal. Letos jsem se rozhodl zajet přímo do místa cíle. Jiné roky jsem jezdil na různá zajímavá místa na trati, ale letos jsem zvolil snadnější variantu.

Z Otrokovic jsem vyjížděl kolem koupaliště a už ráno tam bylo hodně lidí u vody. Cesta do Holešova proběhla bez žádného zážitku na silnici. Cíl je v zámecké zahradě a mně se toto prostředí moc líbí. Myslím si, že je zde hodně místa pro zázemí závodníků i pobavení diváků. Nakonec parky by měly sloužit lidem. Na fotkách vidíte, kolik zde bylo různých stánků. Lidé si mohli koupit věci na kolo nebo prohlédnout reklamní materiály. Jako první fotku jsem nechal kyslíkový stan. Myslím si, že jej mnozí budou potřebovat.

Na místo jsem dojel malou chvíli před příjezdem prvního závodníka. Ten to zvládl ve výborném čase pod pět hodin. Trať je dlouhá 115 km s převýšením 3200 m. Další podrobnosti se dozvíte na :


Mezi závodníky byly velké rozestupy a dlouho jsem čekal. Je vidět, že závodní špička má velký odstup od běžných závodníků. Postupně jsem se přemístil od cíle až na konec zahrady. Pak jsem ještě zajel do Dobrotic. Letos zde byla udělaná změna a nejelo se kolem koníků.

Letošní rok je velké vedro a sucho. Tak je trasa velmi rychlá, ale namáhavá z pohledu dehydratace závodníků.

Já jsem ujel pohodově 49 km, a ani jsem nepotřeboval občerstvení.

07.07.2012

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat