sobota 27. září 2008

Knihkupectví na Velehradě

Zapsal: Karel

Ahoj cykloturisti, byl jsem požádán, jestli bych mohl pomoci koupit knížku od zpěvačky Rebecca St. James. Měli ji mít v knihkupectví na Velehradě.

Z Otrokovic jsem vyrazil do Napajedel a pak podél Moravy do Spytihněvi. Na slepém rameni řádí bobři a okusují zdravé stromy. Na splavu zase řádí Tatrovky. Něco se tam opravuje. Dále jsem jel podél Baťova kanálu který už nemusím popisovat. Už jsem zde jel letos mnohokráte. Aspoň je vidět jak tato dálková cyklotrasa je prospěšná spojnice do Uh. Hradiště. Cestou jsem dohnal tatínka, který vezl v zadu na nosiči dítě. Pěkně s ním upaloval. Jeli 25 km/hod. Celou cestu až do Velehradu byly cyklotrasy prázdné. Já jsem si myslel, že hezké počasí lidi vyláká ven.

V knihkupectví jsem měl štěstí. Paní dlouho hledala až našla poslední knížku. Prý byl o ní velký zájem. Zpěvačka má svoje stránky : http://www.rsjames.com/default.aspx
Když se na ně přihlásíte, tak si můžete zrovna poslechnout její hudbu. Má zde ukázky písniček i záznamy z koncertů.

Z Velehradu jsem jel do Salaše a zde jsem udělal změnu a vydal jsem se na Vlčák. Je to ta cesta, po které jsem v létě ujížděl před průtrží mračen. Stojí zde hezký altánek. Cesta je vhodná i pro silniční kola. Na Vlčáku už je to s kvalitou cesty horší a směrem na Bunč je jen hlína a kamení. Já jsem se první zastavil u rozhledny na Brdu. Výhled nebyl moc dobrý, ale nádherné podzimní počasí vše vynahradilo. Pak už jen následoval sjezd na Bunč. V restauraci bylo veselo. Odhadl bych to na svatbu. To co jsem si dnes vyšlapal, jsem si ve sjezdu až do Otrokovic užil.

Dnes jsem měl zajímavý zážitek. Jel jsem a nějaký pán v maskáčích na mě zapískal. Zastavil jsem a dozvěděl jsem se, že mu utekl hlídací pes. Říkal, že se nemám bát. Psa jsem opravdu o kousek dál potkal. Byl to velký černý vlčák bez náhubku.
Ujel jsem 65 km. Počasí bylo slunečné, ale dlouhé oblečení se hodilo.

27.09.2008

Žádné komentáře:

Okomentovat