sobota 21. dubna 2018

Kolem Radošova


Ahoj cykloturisti, dnes je na měsíc duben opravdu teplo. Jedu na svoji první letošní stovku jen v krátkých kalhotách a tričku. Vyjíždím proti větru. Předjíždím hodně lidí. Je to velká dřina zrychlit zabrzdit. Počkat a znovu se rozjet. Nějaké bruslařky jsem musel napomenout. Slečny jely vedle sebe. Oslovil jsem je slovem děcka a je to moc rozveselilo. U jezera v Ostožské už byli první sběratelé bronzu. V dálce bylo vidět, že nudistická pláž je obsazená.

Dnes jsem kolem rozhledny Radošov jen projel. Jel jsem se podívat na místo, kde jsem dříve navštěvoval chalupu. Teď už tam stojí garáž a parkovací místo.

Domů jsem jel s větrem do zad. Jelo to samo a blížil jsem se rychlosti 30 km/hod. Vždyť jsem si to odpoledne proti větru odedřel. Měl jsem to jak ve spořitelně.

Ujel jsem 100 km za teplého počasí.

21.04.2018

Karel



Žádné komentáře:

Okomentovat