neděle 20. srpna 2017

Duha



Ahoj cykloturisti, dnes jsem se celé ráno hrál s minipočítačem. Nainstaloval jsem na něj budoucí verzi Windows 10. Dostal jsem ji od Microsoftu na testování. Uvedena bude na podzim. Jmenuje se podzimní verze - Fall Creators. My si pod slovem fall představujeme padání Windows, ne listí. Snad bude padat jen to listí. Už se těším na barevnou přírodu. Můžu říct, že se postupně dopracovávají k tomu, co bych chtěl. Je to opravdu tím, že naslouchají uživatelům. Pak jsem udělal úklid v paneláku a vyjel na výlet.

Za Hulínem jsem jel po polní cestě a začalo pršet. Jen jsem si stihl dát pláštěnku. Bylo to příjemné zmoknout. Nohy jsem měl celé od bláta a vody. Pláště na kole se obalily hlínou. To však nevadilo. Až jsem vjel na hlavní cestu, tak jak je to u nás obvyklé. Byla v asfaltu vyjetá od přetížených kamiónů stopa. V té se držela voda a hlínu jsem umyl. Za vše jsem však byl odměněn nádhernou duhou. Škoda, že ji neumím vyfotit lepším způsobem. Tak tento přírodní úkaz zůstane v mojí mysli. Až budu jednou sedět na lavičce pro důchodce, tak si tyto obrázky budu v hlavě přehrávat.

Před týdnem jsem chtěl za Němčicemi odbočit do Pravčic a nešlo to. Dnes už to jde. Nový nadjezd nad dálnicí je hotový. Jen stavba dálnice stojí. Ochránci přírody našli pádný argument zastavit civilizaci. Tím mám na mysli, že občas musí zájmy o přírodu ustoupit lidem. Dálnice zkrátí cestu do Zlína. Auta nebudou zbytečně kličkovat přes vesnice. V Otrokovicích bude poloviční provoz na silnici.

Další trasu jsem už volil podle pocitu. Jel jsem tam kam mě to v té chvíli táhlo. Přijížděl jsem ke křižovatce a do poslední chvíle jsem nevěděl, kam pojedu. To je můj problém, že nikdy nevím, kam dojedu.

Po dešti vyšlo krásné slunce a barvy byly tak nádherné. Paprsky hřály a postupně jsem uschnul. Jen mokré ponožky v botách připomínaly, že se něco stalo.

Ujel jsem 59 km s deštěm i krásným sluncem.

20.08.2017

Karel




Žádné komentáře:

Okomentovat