středa 16. srpna 2017

Dub nad Moravou



Ahoj cykloturisti, dnes jsem si chtěl odjet pohodový výlet po rovině. Vítr tomu však chtěl jinak. Celou cestu na poutní místo jsem jel proti silném větru. Místy jsem nejel rychleji než 20 km/hod. Z počátku bylo teplo, ale k večeru se zatáhla obloha. Na výlet jsem vyjel až odpoledne. Při návratu jsem dostal několik dešťových kapek. Zato vítr do zad byl moc příjemný.

Na cyklostezce je vidět, že bylo při poslední bouřce potřeba prořezat spadlé stromy. Na poslední fotce vidíte zaparkované auto na cyklostezce. Na řece Moravě je vidět velmi nízký stav vody.

Viděl jsem moderní zemědělství. Holčička do 10 roků seděla na traktoře a řídila. Z každé strany traktora byl jeden chlap a tlačil. Za traktorem byl připojen malý pluh a oral pole. Tak těžce mají svoji úrodu nabytou malí zemědělci. Ti kdyby měli svou úrodu prodávat za peníze, tak se nedoplatíme.

Na poutním místě Dub nad Moravou jsem byl již mockrát a bližší informace nebudu psát.

Na zpáteční cestě jsem měl incident před jezem u Otrokovic. Je tam několik chatek a motorové čluny. Dohnal jsem bruslařku s děckem. Jeli přes oba dva jízdní pruhy. Zavolal jsem na ní, ať jedou na kraj. U cyklostezky však stál nějaký chlap s lopatou a začal na mě řvát, že až pojedu zpátky, že mě s tou lopatou praští. Vůbec nechápu, o co mu šlo. Spíš tuším, že je naštvaný, že zde vede cyklostezka.

Ujel jsem 95 km, za větrného počasí. Z počátku svítilo slunce a tekl po mně pot.

Během cesty jsem nic nejedl.  Jen jsem vypil dvě láhve vody. Na fotce vidíte okamžik před přehozením láhví v půlce cesty.

16.08.2017

Karel



Žádné komentáře:

Okomentovat