pátek 28. dubna 2017

Zaplavená cyklostezka 2017



Ahoj cykloturisti, neustále nám prší. Už druhý den jezdím do práce v gumových kalhotách. Dnes pršelo vydatně celou noc a den. Asi kolem poledne přišla výstražná SMS, že je cyklostezka u vody uzavřená.

Já jsem vyjel po práci. Jak vidíte, tak už voda opadávala. Na cyklostezce jsem potkal cyklistu a zeptal jsem se, jestli je to průjezdné. Dostal jsem odpověď ano. Tak jsem vyrazil podél vody a fotografoval. Neustále pršelo a musel jsem čistit objektiv od vody. Nejvíce bláta přinesla voda v Otrokovicích pod železniční most. Když jsem zde fotil, tak přijel cyklista a byl nucen projít nánosem bláta pěšky. Málem zde vyzul boty. Když to projel, tak měl obalená kola bahnem a musel jít pěšky vedle kola.
Jak vidíte, tak i moje kožené sedlo Brooks ve špatných podmínkách trpělo.

28.04.2017

Karel

Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat