sobota 22. dubna 2017

Kurovice vajíčka



Ahoj cykloturisti, dnes nám ráno klesla teplota pod nulu, ale odpoledne se oteplilo. Hlavně, že nefoukal silný vítr jako v přechozích dnech. Po práci jsem si vyjel na malý výlet. Jel jsem po vedlejších cestách a hliněných cestách. Jen občas byla mokrá hlína od předchozích dešťů. První mě zaujal nově postavený rodinný domek. Já si myslím, že jsem tím místem jel před týdnem a to tam byla jen betonová základová deska. Teď už tam stojí hrubá stavba domku. Mně se líbí jednopodlažní domky, které nenarušují krajinu.

Dále jsem jel po polní cestě do Kurovic. Kousek před vesnicí se pásly kozy. Do vesnice jsem jel proto, že jsem zde před svátky fotil paní, jak dělají výzdobu. Dnes jsem vyfotil vajíčka upevněná na keři. Mívají to zde každý rok.

Měl jsem nepříjemný pocit na JZD cestách. Několikrát jsem potkal malé dodávky, jak si to zde zkracují. Tito řidiči dodávkových služeb jezdí velmi rychle. Jsou nebezpeční a myslím si, že když někoho srazí, tak ujedou.

Ujel jsem 35 km v chladném počasí.

21.04.2017

Karel

Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat