sobota 14. ledna 2017

Chráněná oblast Střížovice Bašnov



Ahoj cykloturisti, po mrazivém týdnu se nám oteplilo. Aj trošku sněhu napadlo. Do práce jsem jel každý den na kole a měl jsem štěstí, že cyklostezka byla průjezdná. Na teploty blížící se  -20C jsem se dobře oblekl. Dnes je však venku teplota kolem nuly a sníh z cyklostezky zmizel. Rozhodl jsem se, že se pojedu podívat do přírodní rezervace Střížovice Bašnov.

Vyjel jsem odpoledne, až zašlo pěkné slunce. To bylo škoda. Se sluncem by byl výlet hezký. I tak jsem si toho užil. Při fotografování jsem mohl fotit bez rukavic a nemrzly mně prsty. Na polní cestě jsem ve sněhu našel desku. Trčely z ní hřebíky. Na to kdyby najel cyklista, tak si propíchne duši. Desku jsem hodil do křoví. Taková deska pod sněhem je něco jako schovaná mina. Měnit duši při nízkých teplotách je velmi nepříjemné. Dále jsem pokračoval po polní cestě do Střížovic na náves ke kapličce a pak zpět do chráněné oblasti. Na přiložených odkazech si přečtete jaké rostliny a živočiši tam žijí.

Na poslední fotce je vidět, že si vodáci nechali v bazénku na zimu vodu. Naštěstí je z plastu asi se roztáhne.

Ujel jsem 24 km, za zatažené oblohy a teploty kolem nuly.

14.01.2017

Karel

Odkazy :




Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat