sobota 10. května 2014

Cyklotrasa Březolupy



Ahoj cykloturisti, dnes jsem se vydal na chleba do Březolup. Tato obec se proslavila svou plochou drahou pro motocykly. Vedle stadionu je kempink a za vesnicí je velký rybník a zemědělská usedlost kde jsem fotil koně. V lese bylo bláto a obalil jsem si kola, tak důkladně, že jsem je musel ve vidlici čistit větví.

Z vesnice vede značená cyklotrasa do Topolné. Tato je i na mapě avšak za vesnicí je rozcestník, který ukazuje směr do Kněžpole. Nejdříve se však musí přijet do Bílovic. Ze začátku se jede po polní cestě, ale ta náhle skončí a dál se dá jet jenom po poli. Když je poorané a něco na něm roste, tak je neprůchozí. Na poli je vidět stopy od jízdních kol. Asi zde občas nějaký cykloturista zabloudí. Já se tomu vůbec nedivím. Je to dáno tím, že z Březolup do Bílovic vede hlavní cesta s velkým provozem aut do Zlína. Proto cyklisté volí cyklotrasu.

Ujel jsem 36 km při zamračeném počasí.

09.05.2014

Karel

Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat