pondělí 7. dubna 2014

Švec Hostišová



Ahoj cykloturisti, venku je zatažené počasí a já si vybírám nějakou trasu poblíž domova. Nakonec padne rozhodnutí jet prozkoumat stavbu budoucí cyklostezky z Otrokovic do Zlína.

Vyjíždím z Otrokovic po břehu Dřevnice a sleduji vykácené stromy. Jsou to divoce rostoucí stromy a teď musí ustoupit cyklostezce. Předpokládám, že zde časem budou nasazeny nové stromy. Dá se říct, že za sucha lze po břehu řeky dojet do Zlína po ušlapaných stezkách. Kousek za Malenovicemi přejíždím na druhý břeh a jedu do Louk a k Chlumském rybníku. U rybníka dělám fotku nějakých otužilců. Myslím si, že voda je ještě studená. Všude na polních cestách je sucho, ale v lese projíždím blátivými úseky po lesní technice. Místy je na cestě navozený domácí kamenný odpad.

Hluboko v lese pod obcí Hostišová je pamětní obrázek na zabitého ševce. Já už jsem toto místo několikrát fotil. Většinou to bylo v zimě, když jsem si dělal malé výlety na kole. Z údolí se musí vyšlapat po prudké lesní cestě na hřeben do Hostišové. Nad vesní je již dobře známá rozhledna a hliněné stavby.

Od rozhledny jsem pokračoval lesem do Rackové. Zde mně začalo být už hodně zima a dal jsem si bundu a rukavice. Během odpoledne se prudce ochladilo. Na rovince od Rackové jsem pociťoval chlad přes ponožky.

Ujel jsem 30 km při zatažené obloze a ochlazení.

05.04.2014

Karel

Fotky z lesa :


Fotky od budoucí cyklostezky :



Žádné komentáře:

Okomentovat