pátek 31. prosince 2010

Silvestrovská vyjížďka

Ahoj cykloturisti, dnes si čtete opravdu můj poslední cestopis v tomto roce. Můj spolupracovník mě pozval na Silvestrovskou cyklovyjížďku. Sraz jsme měli v deset hodin na náměstí u Společenského domu. Sešlo se tam hodně cyklistů a vidíte, že jsem je nedokázal vyfotit na jednu společnou fotku. Tak mám dvě fotky za sebou. Myslím si, že se to dá nějakým programem spojit. Byl jsem mile překvapen, kolik se tam sešlo děvčat. Za to je musím pochválit. Je třeba vzít v úvahu, že cesty byly v podkladu cele z ledu a na tom byl uježděný sníh. Prostě to byly těžké podmínky pro zkušené bikery. K tomu byla nízká teplota mínus 10 C. V noci bylo -13C.

Po krátkém přivítání jsme se vydali směrem do Kvasic. Já jsem chtěl udělat fotku ze zadní pozice na dlouhý had cyklistů. Problém byl v tom, že se jelo docela rychle a na ledu jsem nemohl moc manévrovat. Další problém je v tom, že musím sundat rukavice a hluboko z kapsy oživit fotoaparát. To je tak dlouhá doba, že jsou všichni dávno pryč. Na křižovatce do Bělova byla malá zastávka pro opozdilce. Dravci byli už dávno pryč. Po chvíli jsme vyjeli a cestou do Kvasic mně všichni ujeli. Naštěstí v Kvasicích byla zastávka a tam jsme se dohodli, že pojedeme k soutoku řek Moravy a Rusavy. Jede se po nové cyklostezce do Kroměříže. O této cyklostezce jsem již mnohokráte psal. Teď má první narozeniny od otevření a dostala smutný dárek. Cyklostezku zničila těžká technika a popraskané úseky, které jsem v létě fotografoval, jsou nyní odfrézovány. Předpokládám, že na jaro zde dojde ke zpevnění a položení nového asfaltového koberce.

U soutoku řek jsme pokecali a vydali se zpět. V Kvasicích u hospody jsem viděl, že cyklisté se půjdou občerstvit a já jsem se rozhodl jít vyfotit velké jezero. Chtěl jsem se později vrátit do hospody na hřišti. Po návratu jsem u hospody žádné cyklisty nenašel a vydal jsem se sám zpět do Otrokovic. Udělal jsem fotky na jezu a jel zpět po nové cyklostezce. Domů jsem přijel s kolem celým od sněhu. Na fotce vidíte, kolik sněhu jsem měl ve vzorku. Ještě stále chodím uklízet podlahu. Kdybych měl doma ženskou, tak by mě asi zabila. To by byl konec mé cyklistiky.

Myslím si, že jsem přibližně ujel 25 km. Již podruhé mně v mrazu umřel tachometr. Svítí na něm jen samé nuly.

31.12.2010

Karel

Vybrané fotky :



Všechny fotky :



Fotky od kamaráda :

Žádné komentáře:

Okomentovat