sobota 18. prosince 2010

Náhodné setkání

Ahoj cykloturisti, venku mrzne, jen to praští a to je období kdy by si měli cyklisté odpočinout. Proto jsem přijal pozvání od kamarádů k návštěvě příjemné hospůdky. Navíc mám moc rád country a trampskou hudbu.

Možná si vzpomenete na moje reportáže z otvírání cyklostezky v Otrokovicích a zahájení lázeňské sezóny v Luhačovicích.

http://partasvih.blogspot.com/2010/04/otevreni-cyklostezky-otrokovice.html

http://partasvih.blogspot.com/2010/05/luhacovice-otvirani-pramenu.html

Tam jsem fotografoval cyklisty v historickém oblečení. Představte si, že jsem přišel do hospody a tam seděli pán a paní z těchto akcí. Ve chvilce jsme se seznámili a začali jsme vzpomínat na akce, které jsme v letošním roce navštívili. Pán měl futrál na housle vybavený léčivým nápojem. Měl moc dobrou slivovici a je neuvěřitelné kolikrát jsem se nechal léčit. On byl velmi přátelský a snažil se léčit každého příchozího. Přijel za námi až od Kyjova /70 km/. Dnes jsem mu cestu domů nezáviděl. Venku bylo -7 C a hodně sněhu.

My se scházíme v hospůdce každé sudé úterý od 20 hodin. Hraje se snad všechno, ale převládá country. Účastníci jsou většinou turisté a cykloturisté. Máme zde i nějaké horolezce. Tento týden nás navštívili zástupci Valašského sdružení. Oni hrají divadlo a pořádají různé akce. Obsluhuje nás šikovná paní servírka a kdo má hlad, toho uspokojí něčím dobrým z kuchyně. Nabízí zde i býčí koule. Koule jsou přivezené ze Španělska a je to podle toho kdo zrovna v koridě vyhraje. Toreador nebo býk.

Příští setkaní bude v liché úterý a to proto, že to vyšlo na slunovrat a bude úplněk. Navíc 21.12 je krásné zrcadlové číslo.

21.12.2010 ve 20 hod

U černého býka
Tř.T. Bati 240
Zlín, 76001

E-mail: alena.sindelkova@seznam.cz
Mobil: 608828482

GPS: 49°12‘59.45"N, 17°37‘31.581"E

Zde se můžete podívat na fotky z hospody :
http://www.gastropruvodce.cz/43-hostinec-u-cerneho-byka.html?id=27510

18.12.2010

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat