neděle 11. července 2010

Lom Kurovice

Ahoj cykloturisti, v TV říkají, že je venku velké vedro a tak to jedu ověřit do přírody. Napadlo mě podívat se do lomu u Kůrovic. Je to moc hezké zákoutí a už několikráte jsem vám z tohoto místa posílal obrázky. Jezero bývá v zimě nádherně zamrzlé.

Nejdříve jsem vyjel nahoru, abych se podíval, jak postupuje ujíždějící půda. Zatím to není nic hrozného, ale až se to rozjede a vytlačí to vodu z jezera, tak bude Tlumačov vyplavený. Jestli se tam bude někdo koupat, tak nemá šanci z hlubokého koryta uniknout. Mrzí mě, že dnešní mládež dojede autem až do lesa po polních cestách. Myslím si, že by jim trošku pohybu neuškodilo. Tím, že jezdí po lese a polích určitě někoho vydráždí a dojde k nepříjemnostem.

Dole u jezera jsem našel kamaráda s přítelkyní a udělal jsem jim společnou fotku. Pak jsem byl požádán, abych pomohl zalepit píchnuté kolo. Spíš se o mně ví, že vozím s sebou nářadí a lepéní. Já na svých cestách nemůžu takové věci riskovat. Bylo zajímavé se podívat po zde zaparkovaných kolech. Snad žádné nemělo brašničku s nářadím. Při lepéní jsme narazili na problém s pumpičků. Já používám galuskový ventilek a on měl motorkový. Nakonec se našel cyklista, který měl redukci. Už vím, co musím pro pomoc bližním zařadit do své výbavy.

Domů jsme vyrazili po nové dálnici. Musíme si ji užít dříve, než na ni pustí auta. Moc se na ten okamžik těšíme. V té chvíli budeme moci jezdit po hlavní silnici do Přerova bez velkého ohrožení.

11.07.2010

Karel

1 komentář:

  1. Ahoj, chystame se stavit v lomu na ceste z Kvasic, Tlumačova na Zahlinice, ale pry je ta cesta na Kurovice uzavrena.
    NeEvis, jestli se da k lomu bez problemu dojet (Po te panelce za Tlumacovem).

    Diky Pavel KM

    OdpovědětVymazat