sobota 1. května 2010

Drahá auta

Ahoj cykloturisti, od lodních modelářů jsem se vydal na další akci a to do Uherského Hradiště. Je tam sraz nejdražších aut a jejich majitele nejsou asi žádní chudáci. Z Otrokovic jedu po nábřeží kolem přístaviště. Před občerstvením pro cyklisty sedí paní a hraje na harmoniku. Samé krásné staré písničky. Škoda, že harmonikáři vymizeli z našich hospůdek. Dále jedu po cyklostezce, kterou už dobře znáte. Provoz je normální a musím jet pomalu. Vychází to na 20 km/hod. Na Moravě potkávám výletní loď a všichni na mě mávají. Je to krásné, když si lidé ještě umí na sebe zavolat ahoooj. Za Napajedlama předjíždím pohodové plavce na voru. Pokřikujeme na sebe. Já je povzbuzuji, ať zaberou. Chci jim měřit rychlost. Oni ať počkám ve Spytihněvi, že si dáme pivko.

Za Pahrbkem jsem měl před sebou cyklistku a ta najednou v nepřehledném místě zastavila. Proti ní jel cyklista a začalo hubičkování. V té chvíli jsem si uvědomil, že je máj. Je to neuvěřitelné, ale když jsem se vracel domů, tak ujeli dva kilometry a dělali to samé. Láska je prostě nádherná. Ti měli, ale výdrž. Aspoň hodinu.

Na náměstí do Hradiště jsem v podstatě dojel po nové cyklostezce. Jen jsem přejel dvě lávky pro cyklisty. Na náměstí to bylo hrozné. Velmi mnoho diváků chtělo vidět zajímavá auta. Místy jsem nemohl s kolem ani projít. Měl jsem s sebou i zámek, ale nechtěl jsem riskovat. Tak jsem se prodíral davama. Občas se naskytla udělat fotka, bez diváků, ale než jsem cvaknul, tak mně tam někdo vlezl. Ve vedlejší ulici vystupovala kapela a byli uvádění vzácní hosté. Nějaké miss a podobně. Asi vzácné celebrity. Bylo tam i jedno auto v červeném závoji a čekalo na slavnostní odhalení. Kolem aut se pohybovala děvčata. Vždycky píši o holkách, že jsou hezké. Dnes napíši, že tato děvčata byla dobře udržovaná. Přísná dieta a pravidelné návštěvy solária. V podstatě doplněk drahého auta. Diváci byli neukáznění a aby viděli, tak bezohledně vlezli i na maketu náměstí.

Nemám rád spousty lidí a brzo jsem vyrazil na cestu domů. Když jsem fotil přístaviště, tak se u mne zastavila cyklistka. Já jsem v ní poznal naši bývalou spolupracovnici. Už rok nezavadila o práci. Je to těžké něco sehnat.

Ujel jsem 47 km, za krásného počasí.

01.05.2010

Karel


Žádné komentáře:

Okomentovat