sobota 16. června 2018

MIlovická padesátka 2018


Ahoj cykloturisti, na závod Milovická padesátka jsem se šel podívat poprvé. Řekl mně o tom soused, který se na tento závod přihlásil. Slíbil jsem mu fotky ze závodu.

Na trať jsem vyrazil tak abych závodníky stihl nad Novou Dědinou. Nevím, čím to bylo, ale projíždělo zde nějak málo závodníků. Jako kdybych přišel na konec závodu. Nakonec jsem se dočkal svého souseda a rychle jsem vyrazil na další místo závodu. To bylo pod Komínskýma skálama. Zde jsem se také dočkal. Měl jsem více času na fotografování než na předchozím místě. Až doma jsem zjistil, že jsem měl v mobilu nějaké špatné nastavení a všechny fotky mám rozmazané. Já jsem se před tím s mým mladším kolegou s mobilem hrál. Když už jezdilo málo závodníků, tak jsem vyrazil na výlet.

Nejprve jsem se vydal na Komínskou skálu. Kolo jsem nechal v lese a na horu jsem šel pěšky. Bylo to velmi prudké stoupání po kamenech. Navíc bylo velké horko. Kolem skály je to zarostené a žádný výhled tam nebyl. Tak jsem pokračoval dál po lesní kamenité cestě. Jelo se po ní špatně. Lepší by bylo horské kolo se širokými plášti. Po chvilce jsem dojel na louku. Zde se musí otevřít elektrický ohradník a projít. Už jsem to někdy dávno fotil. Je to nádherná louka s vysokou trávou a květinami. Na Konci louky je výhled k hradu Buchlovu. Zde jsem opět vjel do lesa a vyjel až nad Košíkama. V lese bylo krásné místo s boží mukou a lavičkou. Vše je to pod stromy v příjemném stínu. Jede se po kamenité cestě a připomíná to horskou hřebenovku. Jsou zde velmi krásné výhledy do krajiny. Po hřebeni jsem sjel až do Kudlovic. Protože jsem tam byl brzo, tak jsem se rozhodl jet k jezeru v Topolné a přes les domů. Na polní cestě nad Topolnou vyvezli hnůj a močůvku. Močůvka se všude roztekla. Nejprve jsem zkoušel kolo přenášet, ale když jsem nenašel suchou trasu, tak nezbylo nic jiného, než nasednou na kolo a projet močůvku. Obalil jsem si kola hnojem. Bylo to však lepší než si ušpinit boty. Po několika kilometrech se to oloupalo. Jen hnědá barva plášťů dlouho vydržela. Na závěr jsem sjel do údolí a domů.

Ujel jsem 58 km za hezkého počasí.

09.06.2018

Karel

Závod :

 Výlet :

Žádné komentáře:

Okomentovat