čtvrtek 5. května 2016

Hostýn



Ahoj cykloturisti, každý rok vám posílám fotky z Hostýna se sněhem. Letos tomu tak nebude. Chuť si tam zajet jsem dostal až teď, když už někteří cyklisté jezdí v krátkém oblečení. Je to však přehnané. Vzduch je studený a sluníčko ještě moc nehřeje.

Cestou k Holešovu jsem potkal cyklistu na horském kole. Měl za sebou vozíček a byl hlučný. Až když jsem jej míjel tak jsem si všiml, že na tom vozíčku je motor. On měl v podstatě tlačný přívěs. Jen si neumím přestavit, jak se to chová v zatáčce, když ho motor tlačí do boku.

Za Holešovem jsem se minul s cyklistku na galuskovém kole. Bylo to pro mne velké překvapení, když mě za Jankovicemi ve stoupání předjela. Ona se jen kousek vyhnula panelové cestě a jela po hlavní silnici.

Na Hostýn jsem stoupal s rozvahou, abych se hodně nezapotil. Ve sjezdu by mně pak bylo zima. Dnes jsem navštívil místní hřbitov. Myslím si, že zde leží samí význační lidé.

U kostela jsem zase potkal starého pána v černém oblečení. Pokaždé když sem přijedu tak jej potkám. Myslím si, že je to nějaký farář v důchodě. Asi chodí odpoledne na procházky. Působí na mě tak nějak důvěryhodně. Jako člověk, s kterým by se dalo rozumně pohovořit o životě.

Na sjezd do Rusavy jsem si dal bundu a bylo to dobře. Zde v horách je ještě stále zima.

Domů jsem dojel v pohodě.

Ujel jsem 71 km při prvním jarním sluníčku.

17.04.2016

Karel

Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat