sobota 26. listopadu 2011

Odpočívadlo pro koně

Ahoj cykloturisti, já vám vždy píši o odpočívadlech pro cykloturisty, ale dnes udělám výjimku. Budu vás informovat o odpočívadle pro jezdce na koních. Objevil jsem je za Zdounkami u Kroměříže. Odpočívadla jsou již postavená, ale trasa ještě není dodělaná. Trasy budou značeny čtverečky s barevným kolečkem uvnitř. Mělo by to sloužit jezdcům na koni, pěším turistům a cykloturistům. Jak vidíte, tak tam nejsou stojany na kola, ale zábradlí pro přivázání koně.

V obci Milovice se stoupá do prudkého kopce a na hoře nad kapličkou je vyzdobený vánoční stromeček. Když jsem kolem projížděl, tak na mě začali volat lidé, ať se zastavím a jdu se občerstvit. Nabízeli mně občerstvení zadarmo. Jen ať s nimi chvíli postojím. Měli radost z toho, že zdobí Vánoční strom. Chvíli jsem s nimi pokecal a dozvěděl jsem se o značené trase pro koně. Já už jsem měl fotky udělané, ale byla to jen moje domněnka. Je krásné jak na malé vesnici můžou lidé dělat radost jiným spoluobčanům. I to, že volali na neznámého cykloturistu ať si jde dát něco na zahřátí.

Na posledním obrázku vidíte fotky Vánočního stromu z Otrokovic. Můžete zkusit hádat, kterou fotku jsem dělal s bleskem.

Na trase jsem se zastavil u pomníku Sovětských vojáků. Už jsem zde jel tolikrát a až dnes jsem si toho pomníku všimnul. Musím zjistit, co se tam za války stalo. Myslím si, že by si zasloužili alespoň opravit písmenka na pomníku. Přece položili životy za naši svobodu.

Na obrázku vidíte, že jsem jel po sněhu. To už, ale byla tma. Na kopcích byla mlha a mrholilo. V údolí bylo krásně a sucho.

Nemůžu si odpustit ukázat i špatné obrázky. Jak lidé vozí do přírody odpad. Neumím si to představit, jak někdo naloží odpad do auta a někam jede a pak to rychle odhodí.

Ujel jsem 60 km v surovém počasí. 10 minut svítilo slunce. Teplota byla kolem nuly.

26.11.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat