sobota 3. prosince 2011

Naučná stezka Stonáč

Ahoj cykloturisti, od rána je venku vlhko, ale teplota se drží nad nulou a není náledí. Já se chci jít projet po rovince a rozhoduji se, že se podívám na cyklostezku z Hulína do Kroměříže. Už je to dávno co jsem vám z této cyklostezky posílal fotky. Dnes jsem byl příjemně překvapen informačními tabulemi.

Na dalších fotkách je vodní biotop u obce Kurovice. Jak vidíte, tak v jezírku žádná voda není. Mám pocit, že se to nepodařilo na tomto místě obnovit.

Na poslední fotce vidíte, jak foukal vítr. Měl jsem jej většinou do zad. Já jsem si z počátku myslel, jak dobře mně to šlape. Byl to omyl. Cestou domů jsem poznal, jak mně to nešlape.

Pokud se vydáte do oblasti Kroměříže na bruslích, tak můžete nechat auto v Záhlinicích a projet se kolem jezer přes lesní oboru do Kroměříže a k vodním tůňkám.

Ujel jsem 48 km, ve větrném a vlhkém počasí.

03.12.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat