sobota 29. října 2011

Ukončení sezóny 2011

Ahoj cykloturisti, od začátku týdne nás meteorologové strašili, jaké bude špatné počasí. Nesplnilo se to a my jsme se opět sešli ve Fryštáku za krásného počasí. Sjeli se asi cyklisté z celého kraje Zlín. Můj kamarád přijel z Luhačovic a ujel celkem 113 km.

Po příjezdu na náměstí to začalo dobře. Paní roznášela pečivo a bylo to moc dobré. Cyklisté se navzájem vítali a byli rádi, že se zase vidí. Probírali sezónu a plánovali co příští rok. Zaslechl jsem hovory o nákupu nového kola. Každý plánuje kolo s velkým průměrem kol. Doufám, že to není reakce na vychvalování v cyklistických časopisech. Mám pocit, že redaktoři o ničem jiném nepíšou. Je to vyvolání poptávky po novém zboží a zvýšeném obratu v cykloprodejnách. Náš konzumní svět je založen na vyvolávání spotřeby. Prý se větším nakupováním odvrátí krize. Po 13 hodině došlo k slavnostnímu projevu a odstartování posledního výletu. Každý rok jsme dělali hromadné foto a letos nic. Bylo nás moc a na fotku by, jsme se nevešli.

Jako vždy jsme začali stoupat do oblíbeného kopce účastníků maratonu Drásal. Dnes se nikdo nehnal a spíše se kecalo. Už ve výjezdu jsem zaznamenal dvě píchlá kola a jeden roznýtovaný řetěz. Jedno píchlé kolo bylo proříznuté a plášť se musel vycpat páskou. S Cyklistou jsem jel až pod Hostýn. Ve sjezdu do Chvalčova jsem mu doporučil, ať nedělá rychlostní rekord ve sjezdu. Posledního postiženého jsem viděl při návratu. Ten neměl pumpičku a foukal pusou. Kamarády to moc bavilo ho pozorovat.

Na konec jsme se sešli v hojné účasti v hospodě v Holešově. Je to hospoda oblíbená cyklisty a lidé kolem maratonu Drásal nám připravili občerstvení. Dostali jsme moc dobrý guláš a výborný chléb. Hodně chválím, ale byl jsem hladný jako vlk. Přitom Pod Ondřejovskem jsem dostal od cyklistky uzené maso. Měla ho dobré, ale já bych zvládl obložený chleba uzeným. Mám pořád hlad. Za tento týden budu mít najeto k 500 km a málo vařím. Myslím, že bych doma potřeboval cyklistku, která by vařila a tahala nákupní tašky ze supermarketu. Já bych ji bral za odměnu na cyklovýlety.

Na zpáteční cestě jsem se zastavil v Kurovicích. Oslavovali Dušičky s průvodem čarodějnic. Měli pěkně vyřezané dýně s kahánky.

Níže jsou vybrané fotky, všechny fotky a fotky z Kurovic. Některé fotky jsem fotil za jízdy a jsou trošku rozmazané.

Ujel jsem 79 km za pěkného počasí. Už se těším na příští rok.

29.10.2011

Karel


Vybrané fotky :



Všechny fotky :



Dušičky Kurovice :

Žádné komentáře:

Okomentovat