sobota 27. října 2018

Zlínská padesátka 2018


Ahoj cykloturisti, minulý rok jsem poprvé fotil na Zlínské padesátce. To jsem fotil v okolí Kudlova. Letos se to zkomplikovalo, údajně kvůli nemocným prasatům v lese.  Tak se jede kolem Majáku nad Zlínem a hradem v Malenovicích. Když tyto dvě trasy porovnám tak si myslím, že trasa minulý rok byla taková poznávací po okolí Zlína. Organizačně velmi náročná zajistit trasu z pohledu značení a řízení provozu tam kde se jelo přes cestu. Další záležitostí jsou občerstvovací stanice a dlouhé značení trasy. Letos se jelo v lese a nebylo nutné omezovat dopravu. Pořadatelé byli sobě hodně nablízku. Jako divák jsem mohl vidět průjezd cyklistů v několika okruzích na jednom místě. Mohl jsem vyfotit závodníky víckrát. Byla větší pravděpodobnost, že zaznamenám kamarády. Příští rok bych se přimluvil za letošní trasu.

Pro fotografování jsem si zvolil místo ve sjezdu nad malenovickým hradem. Sjíždělo se zde po suchém podkladu s kamínky a odbočovalo na cestu. Bylo zde hodně malých pádů. Všechno dobře dopadlo. Všichni postižení závodníci se zvedli a v závodě pokračovali. Jedna cyklistka po pádu prohlásila, že se to místo během závodu naučí projíždět. My diváci, jsem stáli v závětří a na příjemném podzimním slunci. Po závodě jsem pokračoval nahoru k Majáku a na výlet do Kostelce vyfotit větrný mlýn.

Závod byl hezký a už se těším na příští rok.

Karel

30.09.2018





Žádné komentáře:

Okomentovat