sobota 27. října 2018

Ukončení cyklistické sezóny 2018


Ahoj cykloturisti, letošní rok s cyklistikou ještě nekončí, ale my jsme se jako obvykle sešli ve Fryštáku na rozloučení. Na náměstí se potkali kamarádi a kamarádky. Všichni byli rádi, že se po sezóně vidí. Všechno to kazilo deštivé počasí. Na chvíli to vypadalo slibně a na první fotce vidíte cyklistku, jak si svléká pláštěnku. To nám však dlouho nevydrželo. Po společné fotografii na náměstí jsme vyrazili do lesa a začalo lehce pršet. V půlce kopce jsem si dal pláštěnku. Na kopci se všichni rozhodovali, jak pojedou a co bude jejich cíl. Někteří se rozhodli jet na Hostýn a jíní přes les do Holešova ukončit sezónu v hospodě. Když vidíte, jak se schovávali pod stromy před deštěm a vezmete v úvahu, že byla teplota pod 10C tak si umíte představit jak by jste se rozhodli. Já jsem se rozhodl sjet zpět do Fryštáku a pod lesem jet do Přílep a vedlejšími cestami domů. Musel jsem jet oklikou. Polní cesta, po které jsem ráno přijel, už byla mokrá. Domů jsem přijel celý mokrý. Po nohách mně tekla voda do bot. Tak jsem měl mokré ponožky. Po zádech mně tekla voda z cyklistické přilby. Neměl jsem kapuci. Teď všechno suším a doufám, že to ve zdraví překonám.

Všem cyklistů přeji, aby toho hodně najezdili a abychom se příští rok zase sešli. Já vás budu zase na cyklistických akcích fotit.

Máme za sebou sezónu se žhavým létem a uvidíme, co budu psát příští rok. Na tachometru jsem naměřil největší teplotu 50C.

Ujel jsem 60 km v dešti.

Karel

27.10.2018




Žádné komentáře:

Okomentovat