sobota 27. října 2018

Podzimní okolí Otrokovic


Ahoj cykloturisti, nyní vás seznámím s několika cestami do okolí Otrokovic. Několikrát jsem zkoušel, co dokáže můj mobilní telefon a fotoaparát vyfotit. Třeba se vám to bude líbit.

01.10.2018 Poutní místo Karlovice. Na toto místo jsem přijel od Větrného mlýnu v Rymicích kolem TV vysílače nad Starou Vsí. Ujel jsem 58 km.




02.10.2018 Selský pivovárek v Kroměříži. O tomto pivovaru jsem věděl již delší dobu, ale neměl jsem možnost tam zajet tak aby měli otevřeno. V pivovaře jsem zastihl velmi ochotného pána, který mně o všem povykládal a ukázal prostory pivovaru. Je to zajímavé místo nad Kroměřížem a hodí se tam zastavit.  Ujel jsem 47 km.


 

05.10.2018 Okolo Otrokovic – tak jsem pojmenoval odpočinkový výlet po okolních kopcích. Jsem rád, že jsem mohl vyfotit lučního koníka na cestě. Doufám, že jej nic nepřejelo. Ujel jsem 40 km.



06.10.2018 Den ozbrojených sborů v Kroměříži. Na této akci jsem měl možnost uvidět vojenskou techniku od První republiky až do dnešní doby. Bylo hezké jak zde vojáci a vojačky vystupovali v dobových uniformách. Velmi mne překvapilo vystoupení, ve kterém Belogvardějci poráželi Rudoarmějce. Já jsem se to za mlada ve škole učil opačně. No jak je vidět, tak každá doba si umí přizpůsobit výklad dějin po svém. Dnešní mládeži je to však stejně jedno. Oni nežijí minulostí, ale budoucností. Jich nezajímá, na čem si honí dožívající politici kariéru.



07.10.2018 Rozhledna Brdo. U této rozhledny jsem dlouho nebyl. Obvykle zde projíždím na delší výlet. Dnes však bylo zima a je brzo tma. Tak jen takový rychlý odpolední výlet. Ujel jsem 47 km.



12.10.2018 Cesta do chráněné oblasti Kanada. Tak by se dalo vyjádřit o výletu kousek od Otrokovic.  Jedná se o lužní lesy podél řeky Moravy. Je zde několik slepých ramen. Vyzkoušel jsem fotit různou barvou.



19.10.2018 Podzimní pátek – tak jsem pojmenoval cestu do Topolné na chleba. Pak jsem se vracel podél řeky Moravy.  Na fotce vidíte zmrzlé turisty na výletní lodi i rybáře podél řeky. Hodně se k večeru ochladilo a musel jsem si dát teplé oblečení. Na posledních fotkách jsem zkusil vyfotit světlo za jízdy na kole. Ujel jsem 46 km.



Žádné komentáře:

Okomentovat