úterý 8. května 2018

Dračí lodě


Ahoj cykloturisti, zjistil jsem, že se v Kroměříži budou konat závody dračích lodí. Rozhodl jsem se tam přijet přes kopec, abych se vyhnul frekventované cyklostezce.

První jsem se zastavil v Kvasicích u bývalé podnikatelské zóny, bylo to před stoletím. Teď je zde zahradní vilka, nějaká ubytovna a firma. Více si přečtete na fotce.

V Karolíně jsem vyfotil rozcestník. Pak jsem projel kolem větrného mlýna, ale nezastavoval jsem. Už jsem jej fotil snad stokrát. Poslední zastávka byla v Těšnovicích. Zde mají na kostele pěkné sluneční hodiny.

Po krátkém sjezdu jsem přijel do Kroměříže k jezeru. Zde jsem zjistil, že musím fotit proti slunci. Na to nejsem vybavený. Tak z těch fotek moc vidět není. Navíc se lodě pohybovaly daleko od břehu a to s mým mobilem moc nepřiblížím.

Po skončení závodu jsem jel do Hulína fotit grafitti. O tom však napíši jiný článek.
Z Hulína jsem se vydal do Holešova a to jsem jel přímo proti větru. Nejhorší to bylo na bývalém letišti. Zde jsem snášel poryvový vítr. V jednu chvíli, jsem dostal takový náraz, že se mně zastavil dech. Bylo to jako tlaková vlna. Jel jsem rychlostí 13 km/hod. Až po změně směru jsem měl vítr do zad a jel jsem domů zadarmo.

Ujel jsem 66 km, v silném větru. Občas nakloněný jako plochodrážník.

05.05.2018

Karel



Žádné komentáře:

Okomentovat