pátek 24. dubna 2015

Vysílač Stará Ves



Ahoj cykloturisti, dlouho jsem nebyl u TV vysílače nad Přerovem a dnes se mně to hodilo. Chtěl jsem se projet po rovince se sluncem nad hlavou. Vymyslel jsem trasu přes Pravčice a pak po polní cestě do Staré Vsi. Ihned za Otrokovicemi jsem pocítil sílu protivětru. Proti včerejšku foukal vítr od severu. Jel jsem často pod 20 km/hod.

Za Hulínem byla nějaká holka s velkým psem a moc ji neposlouchal. Nevěděl jsem, co udělá, když kolem nich projedu. Dopadlo to dobře.

Po dlouhé rovince jsem za Pravčicemi najel na polní cestu z kamení. Po chvilce se změnila na hliněnou a po kousku skončila. Já jsem se rozhodl, že se nebudu vracet a jel jsem dál po poli. Naštěstí bylo lehce poorané a šlo to. Jen to byla dřina. Tak jsem si říkal, kdyby mě viděl nějaký zemědělec. Útěchou mně bylo, že zde byly stopy od traktoru a oni také jezdí po poli. Všechno jednou skončí a já jsem dojel na turistickou značku do vesnice. Pak už jsem měl před sebou vystoupat na ojedinělý kopec v krajině. Převýšení je 150 m, ale to mně nedělalo potíže. U vysílače hodně foukalo a byla tam nějaká skupinka lidí. Měl jsem pocit, že tam mají organizovaný sraz. Tak jsem tam ani dlouho nepostál a jel dál. Z tohoto kopce je vidět do Otrokovic a na Hostýn.

Domů jsem jel přes Karlovice a Pravčice. Teď jsem měl do zad silný vítr a chvílemi jsem jel 30 km/hod.

Ujel jsem 55 km, s větrem i protivětrem.

12.04.2015

Karel

Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat