sobota 25. dubna 2015

Rohálovská 50 - 2015



Ahoj cykloturisti, minulý rok jsem vám ukázal fotky ze závodu v nevlídném počasí. Před závodem hodně pršelo a bylo chladno. Letos jsem se polepšil a máme krásný slunečný den. Většina cyklistů vyjela v krátkém oblečení. Je škoda, že fouká silný vítr, ale to se dá vydržet. Jen se cyklista víc nadře.
Jako minulý rok jsem jel do Holešova k přejezdu potoka. Je to divácky zajímavé místo a tak zde bylo hodně diváků. Krásné počasí vylákalo spoustu cyklistů. Já jsem si napřed stoupnul přímo proti vjíždějícím závodníkům do vody, ale jak se slunce na obloze posunulo, tak jsem musel přejít na druhý břeh.

Někteří závodníci vjížděli do vody plnou silou a vytvářeli velký gejzír vody. Čím větší, tím byli diváci nadšenější. Proti tomu, někteří závodníci nás nepotěšili a projížděli velmi opatrně. Přesto se jim to občas nevyplatilo, když zvolili trasu s prohlubní. Jeden pán přenášel kolo po kamenech a ten si vysloužil šum v davu diváků. Vypadal jako zbabělec. Možná by se dalo říct, že měl rozum. Přece není normální po tolika kilometrech vlézt do ledové vody. Tak to posuďte sami. Diváci mají rádi vzrušení. Jeden cyklista měl smůlu a spadl nešťastně na nohu a dostal silnou křeč. Svíjel se na břehu v bolestech. Nakonec k němu přišli zdravotníci a odvedli si jej do sanitky. Přeji mu brzké uzdravení bez následků. Musím se zmínit i o dvou neslušných řidičích. Jeden se prodíral proti závodníkům po silnici a druhý jel také do protisměru přes vodu. Přitom mohl odjet po zpevněné cestě mezi zahradama.  Když se přiblížilo dvojkolo, tak to vždy někdo hlasitě ohlásil, abychom se připravili na tuto atrakci.

Myslím si, že se tato sportovní akce vydařila. Udělala radost divákům z neobvyklé podívané a cyklisté si zazávodili na suchém podkladu. Mimo tohoto brodu.

Krásné počasí, sluníčko, vítr. Opalování pro diváky s občasnou sprškou vody od závodníků.

25.04.2015

Karel

Fotky :


 

Žádné komentáře:

Okomentovat