pondělí 17. ledna 2011

Sobotní švih 15.1.2011

Počasí je skutečně nevypočitatelné. Namísto toho abychom proháněli běžky jak se na leden sluší, od sobotního rána se netrhl u mě telefon s dotazy zda se pojede na pravidelnou cyklistickou vyjížďku . Sníh totiž po týdenní oblevě totálně zmizel a sobotní teploty se pohybovaly okolo 12 st. C. Tedy jaro je tu!

Domluvili jsme se na odjezd ve 14,00 hod. Jenže těsně před tímto časem začalo intenzívně pršet a tak Mira Vodička , který byl již v Napajedlech to raději zabalil a nechal se odvést domů na Košíky autem. My ostatní jsme pak operativně vyrazili na vyjížďku kolem 14,45 hod., kdy déšť ustal. Vybrali jsme trasu na Žlutavu, Halenkovice, Napajedla . Mira Havran opět plašil v kopcích, když v tom posledním za žlutavským lomem jsem mu ujel. Z následujícího výhledu jsme pak mohli obdivovat pohled na duhu, která se klenula nad krajinou.

Leč naše rozjímání nad krásami krajiny bylo přerušeno příchodem deště, když do Napajedel jsme vjížděli již řádně promočeni vydatným lijákem. Museli jsme se dokonce na chvíli schovat pod střechu benzinky. Zde jsme museli počkat cca 20 min, než největší liják ustal. Bohužel při následném nájezdu na cyklostezku mně přeskočil řetěz na zadní kazetě , čímž jsem šlápl do prázdna a pěkně jsem si ustlal do bahna vedle cyklostezky. Hoši na mě jen nevěřícně zírali a já jsem byl v šoku také. Celkem nic se mně nestalo, akorát na kalhotách mám skobu , jak jsem si je při pádu roztrhnul.Při příjezdu do Otrokovic jsem pak dostal defekt na předním kole.Ach jo, to mně ta sezóna pěkně začíná.

Chmury z hlavy nám pak úspěšně vyhnal svařák v naší již skoro domovské La pizerii.

Zapsal:
Petr
17.1.2011


Žádné komentáře:

Okomentovat