neděle 6. února 2011

Sokolník

Ahoj cykloturisti, můj původní plán byl vyfotit větrný mlýn v Rymicích na sněhu. To se však nepodařilo. Je teplo a všechen sníh roztál.

Z domu jsem vyrazil směrem na Holešov a kousek před vesnicí Alexovice jsem na cestě potkal osamoceného psa. Zastavil jsem a opatrně jsem projel. O kousek dál měl ještě jednoho volně pobíhajícího kamaráda. Asi po 5 km jsem uviděl stát u cesty lidi a přidal jsem se jako divák. Pán tam na poli předváděl sokolnícké umění. Podařilo se mně zaznamenat jak se při svém předvádění svalil na zem. Tráva byla plná vody. Namočil se chudák jako hubka. Diváci křičeli, že je to škoda, že nemají kameru. Po předvádění jsem se k nim přijel a poslouchal jsem, jak se takový dravý pták trénuje. Pán to dělá profesionálně. Každý den s ptáky cvičí.

Po výkladu jsem se vydal do Rymic a vyfotil jsem větrný mlýn a chaloupky s doškovou střechou. Na zpáteční cestě jsem potkal cyklistu na speciálním kole. Měl loukotě a na hlavě aerodynamickou helmu. Nevím, co v takovém surovém počasí trénoval.

Ujel jsem 43 km při teplotě 10C. Chvílemi foukal vítr.

06.02.2011

Karel

Žádné komentáře:

Okomentovat