sobota 27. prosince 2008

Memoriál rodiny Manďákových

27.12.2008 - MEMORIÁL RODINY MANĎÁKOVÝCH
Termín: 27.12.2008
Jedná se o 4. ročník vzpomínkové akce na zakladatele Ranče Kostelany ing. Vladimíra Manďáka a jeho rodinu.
V průběhu dne soutěžící týmy, sestavené z přátel a hostů Ranče, si změří své síly ve třech disciplínách – jízda na koni. Jízda na kole ( v případě dobrých sněhových podmínek skiering) a tenisový turnaj.
Odpoledne potom následují recesní soutěže a večer je ukončen slavnostním vyhlášením vítězů a Galavečerem, V minulých letech to byla Live Show Elvis Presley, Live Show ABBA a Královny noci – Travesti Show.
V letošním roce to bude zajisté opět nějaká "pecka". Mimo jiné je na programu i barmanská Freestyle Show a nebudou chybět ani herci Ranče Kostelany se svým premiérovým vystoupením.
Máme velmi dobrý pocit, když na této akci se sejdou všichni známí, které měli Manďákovi rádi a přivedou spolu spoustu nových příznivců.
Těšíme se na báječný den i večer, který nás čeká, v duchu zábavy, sportu a pohody.



Ahoj cykloturisti, dnes jsem se sel pobavit na ranc. Je tam kazdy rok vzpominka na zakladatele, kteri se byli koupat u more a prisla obrovska vlna tsunami. Jak to bylo nevim. Tenkrat to byly tezke vanoce pro cely svet.


Teplota byla tesne pod nulou a jaka byla na kopci nevim. Muzu vam rict, ze mne bylo chladno. Vubec jsem se slapanim nezahral. Kdyz jsem prijel domu, tak jsem si nemohl rozvazat boty. /Mam spoustu rukavic/

Na ranci byla v hangaru soutez pro kone. Westernove jezdeni mezi barely. Tentokrate, ale kone vystridali cykliste a na barelu si museli dat stamprli. Bylo to cele na cas. Cestou jsem potkal dve bikerky. Byly nejake rozdovadene, asi neco pozily. Jely docela svizne a hezky pozdravily. Asi byly na treniku. Pak jeli za nimi jeste nejaci kluci. On ten sraz v Kostelanech byl asi pozdeji a to se sjizdeli cykliste z okoli. Ja jsem chtel prijet domu za svetla. Misty byl na ceste led.

KP

Žádné komentáře:

Okomentovat