úterý 6. září 2016

Holý Kopec - kaplička - Rymice památky



Ahoj cykloturisti, od rána pozoruji počasí na internetu a plánuji svůj výlet. Je krásný slunečný den. To se má však v podvečer změnit. Na cestu vyjíždím za teplého počasí a těším se, jak si prohřeji záda. Dlouho se však neraduji. Slunce se schovalo a už jsem jej neviděl.

Cestu jsem zvolil po polních a JZD cestách. Proto jsem vyjel na terénním kole. Jízda na těchto cestách však nemusí být bezpečnější. Potkal jsem obrovský traktor s ještě větší vlečkou. Řídil jej velmi mladý traktorista. Na první pohled bych řekl, že byl neplnoletý. To však mu nebránilo jet velmi rychle. Naštěstí jsem stačil vyjet do pole a postavit se na nohy. Neumím si představit, jak by takový kolos při té rychlosti brzdil.

Jak jsem se blížil k TV vysílači, tak jsem dělal fotky. Tento vysílač už z mých cest znáte. Já jsem dnes však zajel i do lesa a poseděl u kapličky. Nikdo tam nebyl a bylo to příjemné posezení o samotě v lese. Já jsem na takových místech rád o samotě.

Dalším mým cílem byly Rymice s větrným mlýnem a starými domky. Už jsem o tomto místě psal víckrát.

Domů jsem dojel v pohodě.

Ujel jsem 59 km při zatažené obloze.

04.09.2016

Karel

Fotky z Holého kopce a od kapličky :


Fotky z Rymic :




Žádné komentáře:

Okomentovat