sobota 15. listopadu 2014

Velehrad - listopad



Ahoj cykloturisti, dnes jsem chtěl jít původně do práce, ale rozhodl jsem se pro odpočinek. Každodenní pozdní návraty domů jsou únavné. Dnes od rána fouká velmi silný vítr. Dokonce mě rozrazil dveře od balkonu. 

Vyjel jsem odpoledne podél řeky Moravy proti silnému větru. Poryvy byly velmi nepříjemné a raději bych šlapal do kopce. Místy jsem jel na otevřené hrázi rychlostí 15 km/hod. Na cyklostezce bylo prázdno a jelo se moc dobře. Občas jsem minul nějakého cyklistu. Vyfotil jsem loď čekající na další sezónu. Kolem kanálu stáli rybáři a snažili se něco chytit. V Starém Městě jsem se zastavil u nového kostela. Prý je to umělecké dílo. Jak se k tom vyjadřují umělci nevím. Určitě však neřeknou správné hodnocení. Dnešní umění si hledá cestu – chce se za každou cenu nějak odlišit od dosavadních věcí. Na Velehradě jsem potkal kamarády. Jeli na hrad Buchlov. To už moc času pro jízdu za světla neměli. Lákali mě, abych se zastavil v malém pivovaře v Malenovicích pod hradem. V kostele byl klid a mohl jsem si na chvíli sednout. Chudák kdo si sedl po mně na propocenou židličku. Vzal jsem si čtení a vyrazil domů. Domů jsem jel s větrem do zad a stihl jsem to za šera.

Ujeto 53 km ve velmi větrném počasí. Na to, že je listopad, je hezké počasí.

15.11.2014

Karel

Fotky :



Žádné komentáře:

Okomentovat